Kraj

Lubella Pełne Ziarno poleca się na obiad

Marka Maspeksu zapowiada obiad pełen energii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_zM4Xi_tOmk%22%7D
Startuje kampania marki Lubella Pełne Ziarno z portfolio Maspeksu. Działania promocyjne mają zwracać uwagę na to, że propozycje z portfolio marki są gwarantem smaku i korzyści dla organizmu. Spot przedstawia zadowoloną rodzinę przy stole. W nowej kampanii prezentuje się gama dostępnych rodzajów makaronów z pełnego ziarna: świdry, spaghetti, tagliatelle, kokardki i penne. za kreację kampanii odpowiada agencja GPD. Za zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada Mindshare.