Kraj

Lubella promuje dania na ciepło w nowej kampanii

Kampania jest szeroko prezentowana w social mediach (Instagram, FB, YouTube i TikTok), w aplikacjach mobilnych i VoD.

Lubella (Grupa Maspex) rozpoczęła kampanię dań na ciepło (połączenie makaronu, warzyw i sosu w jednym opakowaniu), w której przekonuje, że to propozycja posiłku na różne okazje – obiad lub kolację, lunch w pracy czy wzmocnienie podczas nauki. Szeroki wybór smaków, jaki oferuje Lubella, sprawi, że każdy znajdzie coś dla siebie. W spocie marka prezentuje dwa zupełnie nowe warianty: łazanki z kapustą i pieczarkami i wstążki z cukinią w sosie carbonara.


Kampania jest szeroko prezentowana w social mediach (Instagram, FB, YouTube i TikTok), w aplikacjach mobilnych i VoD. Spot pojawia się również w telewizji i na ekranach w komunikacji miejskiej wybranych polskich miast. Reklamę przygotowała agencja Brainbox i dom mediowy Starcom.

.