Kraj

Lubię To - Linked by Isobar rozpoczyna aktywację Pilsnera

Fani marki mogą wybrać się na interaktywną wycieczkę po browarze w Pilznie.

Lubię To - Linked by Isobar rozpoczyna aktywację Pilsnera
Wystartowała kolejna digitalowa aktywacja marki Pilsner Urquell (Kompania Piwowarska). Korzystając z technologii Google Street View, fani czeskiej marki mogą zwiedzić browar w Pilznie.

Interaktywna wycieczka dostępna jest na stronie www.pilsner.pl. W czasie wycieczki pokazane są najważniejsze miejsca w browarze oraz krótkie materiały wideo. Uczestnicy wirtualnego spaceru zainteresowani historią browaru mogą wziąć udział w quizie i sprawdzić swoją piwną wiedzę. Na każdym z ośmiu przystanków czekają na nich pytania testowe, dotyczące historii i procesu warzenia piwa Pilsner Urquell. Pierwsze pięćset osób, które prawidłowo rozwiązało test, otrzymało czteropaki Pilsner Urquell w limitowanej edycji retro. Dodatkowo osoby, które w najbardziej kreatywny sposób odpowiedzą na pytanie otwarte, otrzymają jeden ze stu oryginalnych kufli Pilsner Urquell.

Konkurs “Wycieczka po browarze” potrwa do 30 października. Aktywację wspiera kampania display oraz działania reklamowe w Facebooku.

Za przygotowanie i przeprowadzenie akcji odpowiada należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię To – Linked by Isobar. Za dobór i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MEC.