Zagranica

Ludzie jako emotikony we francuskiej kampanii McDonald's

BETC Paris z nową kampanią McDonald's.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTY0pu35DENw%22%7D
BETC Paris przygotowało we Francji nową kampanię dla sieci McDonald’s. Głównymi bohaterami są ludzie, ale zamiast głów mają wielkie pomarańczowe kulki, a ich mimikę oddają znaki emotikonów. W tle słyszymy oiosenkę “Video killed a radio star”. Obrazy zaprezentowane w spocie nie składają się w jedną historię – widzimy przyjaciół, którzy podróżują po mieście i zmierzają do restauracji sieci, obserwujemy ich “emocje” oddawane przez emotikony w spocie. Pierwsze komentarze po wyemitowaniu spotu są jednak nieprzychylne – zarzuca się mu sztuczność i brak logiki.

(Agency Spy)