Kraj

Lufthansa promuje azjatyckie kierunki

Obniżkę cen biletów do Azji i na Daleki Wschód wspiera kampania online i w radiu.

Lufthansa to czwarty, po Ryanair, LOT i Wizz Air, przewoźnik lotniczy w Polsce.
Niemieckie linie lotnicze Lufthansa obniżają ceny biletów do Szanghaju, Pekinu, Hongkongu, Delhi, Singapuru i Seulu. Ceny za bilety w obie strony w klasie ekonomicznej od 1999 zł, rezerwacje do 4 kwietnia br.

Promocję wspiera kampania reklamowa w internecie (bannery online, komunikacja w kanałach social media) i radiu. Dodatkowo w biurowcach w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu staną także standy Lufthansy, gdzie hostessy w azjatyckich strojach będą udzielać informacji na temat nowej oferty.

Kreację kampanii przygotowała niemiecka agencja reklamowa Kolle Rebbe z Hamburga, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Mindshare (GroupM).

Na swojej stronie internetowej Lufthansa zamieściła także multimedialny przewodnik po najważniejszych atrakcjach wszystkich miast objętych promocją, zawierający praktyczne informacje, które ułatwią zaplanowanie podróży. Zawiera także stale aktualizowaną bazę restauracji, klubów, kalendarz wydarzeń oraz rekomendowane trasy zwiedzania.

Z Polski wyloty możliwe są z Warszawy, Krakowa, Gdańska, Wrocławia, Katowic, Poznania, Bydgoszczy i Rzeszowa, przesiadki we Frankfurcie lub Monachium. Promocją objęte są podróże od 1 września do 14 grudnia br.