Przetargi

Lukas Bank rezygnuje z usług TBWA przy rebrandingu

Agencja reklamowa TBWA odpadła z przetargu na kampanię rebrandingową Lukas Banku na Crédit Agricole.

Lukas Bank przygotowuje się do zmiany marki na brand macierzystej grupy Crédit Agricole (patrz tutaj). W tym celu rozpisał przetarg reklamowy na kampanię rebrandingową (patrz tutaj) i pierwotnie zaprosił do niego cztery agencje, a następnie rozszerzył listę do sześciu.

Według naszych informacji zaproszenia otrzymały, oprócz dotychczasowej agencji banku, czyli TBWA także m.in. Grey Worldwide Warszawa, Lowe GGK i Draft FCB + Ad Fabrika.

Bank nie ujawnia oficjalnie listy zaproszonych agencji.

Według naszych informacji po prezentacjach bank wybrał trzy agencje na tzw. krótką listę. Nie ma wśród nich TBWA. Agencja ta ma wciąż ważną umowę z Lukas Bankiem i w przypadku bieżących zadań nadal dla banku pracuje, natomiast na pewno nie będzie realizowała kampanii rebrandingowej. Czy to oznacza, że definitywnie straci obsługę tego budżetu – tego nie udało nam się wczoraj ustalić.