Kraj

Łukasz Kaczmarczyk dołącza do Cord Warsaw

W polskim oddziale agencji muzycznej Cord Worldwide obejmie stanowisko business development managera.

Łukasz Kaczmarczyk dołącza do Cord Warsaw

Łukasz Kaczmarczyk odpowiedzialny będzie za rozwój działań Cord w Polsce i Europie Centralnej. Ma czternastoletni staż w branży marketingowej. Współpracował z wieloma lokalnymi i międzynarodowymi agencjami, m.in. IQ Marketing i Ogilvy, a ostatnio pracował jako senior account manager w agencji Nairobia. Zrealizował setki projektów z obszaru field & event, wielokrotnie czerpiących inspiracje ze świata kultury, dla takich klientów jak Apple, Nestlé, Samsung, IBM, Reckitt Benckiser czy Diageo.

Cord Worldwide jest agencją muzyczną zajmującą się superwizją i produkcją muzyki do reklam i filmów oraz brandingiem dźwiękowym. Ma biura w Londynie, Los Angeles, Madrycie i Warszawie.