Kraj

Łukasz Sztuczyński szefem e-commerce w GroupM

Sztuczyński w GroupM zastępuje Zuzannę Gębkę, która przechodzi na stronę klienta.

Łukasz Sztuczyński szefem e-commerce w GroupM
Łukasz Sztuczyński zastępuje Zuzannę Gębkę na stanowisku szefa e-commerce w GroupM. Pokieruje zespołem specjalistów z tej dziedziny pracujących w GroupM i wspierających konsultantów e-commerce z agencji należących do grupy – Wavemakera, MediaComu i Mindshare. Międzyagencyjny zespół e-commerce w GroupM działa od blisko dwóch lat, jego powołanie związane było m.in. ze zbliżającym się wówczas debiutem Amazona w Polsce. Zespół ten technologicznie i operacyjnie wspierał specjalistyczne działy e-commerce działające w agencjach grupy. Usprawnił też wymianę wiedzy i dobrych praktyk w zakresie e-commerce między Mindshare, Wavemakerem i MediaComem.

Tę rolę będzie teraz realizował pod kierunkiem Łukasza Sztuczyńskiego, który do GroupM przechodzi z Mindshare. Przez ostatnie 2,5 roku Łukasz kierował Shop+, specjalistyczną marką integrującą kompetencje e-commerce agencji. Wcześniej Sztuczyński pracował zarówno po stronie agencyjnej (Dentsu), jak i klienckiej (BPO Poland i Learning Systems), gdzie zajmował się m.in. marketingiem i rozwojem biznesu, w tym działaniami e-commerce.

Łukasz Sztuczyński w GroupM zastępuje Zuzannę Gębkę, która przechodzi na stronę klienta.

– Rynek handlu internetowego przeobraża się z każdym kwartałem, wraz z rozwojem Allegro, inwestycjami Amazonu, powstawaniem kolejnych mniejszych marketplace’ów i nowych e-sklepów. Towarzyszy temu cała gama obszarów, o które należy zadbać: od pozycjonowania i doboru oferty produktowej, przez promocję w mediach, po logistykę zamówień. Wprowadzanie w ten świat marketerów wymaga coraz większej specjalizacji i zaplecza technologicznego, które rozwijamy w GroupM głównie na rzecz polskich, ale coraz częściej także regionalnych klientów sieci – zapowiada Sztuczyński.