Kraj

Maciej Kurzajewski z Robertem Kubicą w reklamie Orlenu

Kreacja: Red8 Advertising.




%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FalPW7CyDkWk%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
PKN Orlen, największy w kraju koncern paliwowy, kontynuuje największą w swojej historii loterię promocyjną. Organizator rozdał już blisko 2 spośród ponad 11 milionów nagród. Akcja potrwa do końca br. Aby podtrzymać zainteresowanie, Orlen modyfikuje nieco zasady, wprowadzając np. nowe zestawy promocyjne w swoich kawiarniach Stop Cafe (zdrapkę konkursową można teraz otrzymać kupując dużą kawę lub herbatę lub hot doga).

Do emisji trafił też nowy spot reklamujący tę loterię – obok kierowcy Formuły 1 Roberta Kubicy (Orlen jest sponsorem jego zespołu Williams) występuje w niej Maciej Kurzajewski, prezenter telewizyjny i dziennikarz sportowy TVP. Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 Advertising. Planowaniem i zakupem mediów dla Orlenu zajmuje się obecnie dom mediowy Starcom.