Kraj

Maciej Mincer we władzach Ballroom International Network

Maciej Mincer, CEO sieci Evolution Media Net, został członkiem zarządu Ballroom International Network, holdingu specjalizującego się w reklamie internetowej.

Maciej Mincer we władzach Ballroom International Network
Maciej Mincer, CEO sieci Evolution Media Net, został członkiem zarządu Ballroom International Network. Mincer w pięcioosobowym zarządzie Ballroom International Network będzie odpowiadał za sprzedaż międzynarodową.

Mająca siedzibę w Monachium spółka działa na rynku reklamy internetowej, głównie w krajach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej. Poprzez spółki zależne w Polsce, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i w Turcji Ballroom International Network jest największą niezależną siecią sprzedaży reklamy online w regionie. Dzięki połączonej ofercie reklamowej w wielu krajach spółka chce być partnerem pierwszego wyboru dla globalnych marek planujących działania reklamowe w tej części Europy.

Prognozowany łączny przychód Ballroom International Network w roku 2011 powinien przekroczyć 25 mln euro.

Zmiany w międzynarodowym zarządzie Ballroom International Network mają związek z dynamicznym rozwojem spółki oraz inwestycją dokonaną przez Enterprise Venture Fund, jednego z najstarszych i największych funduszy private equity i venture capital w Europie Środkowo-Wschodniej. EVF zainwestował w Ballroom International Network 6,25 mln euro i objął 35 proc. udziałów w spółce. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na kontynuację ekspansji geograficznej i produktowej.

Maciej Mincer związany jest z rynkiem reklamy internetowej od ponad 12 lat. W latach 2007-2010 był prezesem zarządu ARBOvision, a dodatkowo w latach 2009-2010 odpowiadał za reorganizację struktur ARBOmedia w Czechach jako CEO spółki ARBOinteractive.cz. Pod koniec 2010 roku założył Evolution Media Net, której jest prezesem i CEO. Evolution Media Net wchodzi w skład grupy firm należących do Ballroom International Network i w bardzo krótkim czasie zdobyła pozycję jednego z największych graczy na rynku reklamy online w Polsce.

Evolution Media Net to sieć reklamy internetowej powstała pod koniec 2010 r. Obecnie sieć zrzesza blisko 500 witryn internetowych i dociera do ponad 13,5 mln RU. Właścicielem Evolution Media Net jest Ballroom International Network.