Kraj

Maciej Mitoraj przestanie kierować marketingiem Żywca

Po dwóch latach pracy browar rozstaje się z kluczowym menedżerem zajmującym się marketingiem firmy.

Maciej Mitoraj, który od marca 2009 r. pełni funkcję dyrektora marketingu, a od września 2009 r. także członka zarządu Grupy Żywiec, drugiego co do wielkości producenta piwa w kraju, złożył rezygnację i pod koniec kwietnia odejdzie z firmy. Przyczyną rezygnacji są względy osobiste. Grupa Żywiec szuka już jego następy.

Według informacji, jakie uzyskaliśmy od marketera, do czasu odejścia Mitoraj będzie kontynuował prace nad projektami dla marek z portfolio Żywca, w tym realizacji strategii i komunikacji reklamowej w kluczowym okresie przed startem sezonu letniego.

Mitoraj przeszedł do Grupy Żywiec na początku 2009 r., wcześniej (od kwietnia 2005 r. do końca 2008 r.) pracował w agencji Peppermint, gdzie był partnerem zarządzającym i dyrektorem rozwoju biznesu, a następnie dyrektorem generalnym. Od sierpnia 1995 r. do lutego 2000 r. Mitoraj pracował w firmie Nestle, zajmując kolejno stanowiska: product group managera, national key account managera i district sales managera. Od marca 2000 r. do marca 2005 r. pracował w Kompanii Piwowarskiej, gdzie pełnił funkcję senior brand managera.

Maciej Mitoraj ukończył studia na Wydziale Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.