Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, gruntownie odświeża swoją ofertę prepaid. Teraz ma cztery taryfy, które – jak przekonuje Katarzyna Scheer, dyrektor zarządzająca rynkiem masowym BtoC w Polkomtelu – zostały sprofilowane pod kątem potrzeb poszczególnych grup konsumentów.
Po doładowaniu odpowiednią kwotą, w zależności od taryfy, oferują one benefity: od 9 gr za minutę połączenia oraz 1 gr za SMS-y do wszystkich sieci, darmowy pakiet 1000 SMS-ów do wszystkich sieci, pakiet internetowy 200 MB za 1 zł, nielimitowane rozmowy i SMS-y w Plusie oraz roczną ważność konta po każdym doładowaniu.
Stawkę 9 gr za minutę i pakiet 1 tys. SMS-ów operator będzie reklamował w ogólnopolskiej kampanii. Przy tej okazji wprowadza nowy format kreatywny dla ofert prepaid. Twarzą kampanii będzie Maciej Rock, prezenter telewizyjny, od 10 lat związany z Telewizją Polsat (prowadził m.in. cztery edycje ”Idola”, a obecnie program “Must be the music. Tylko muzyka”). Ta kampania i nowy format to efekt pracy Katarzyny Wyszomirskiej-Wierczewskiej, od niespełna dwóch miesięcy dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Polkomtela. Przyszła do Plusa właśnie z Telewizji Polsat.
– Reklamujemy ofertę skierowaną do młodych, stąd pomysł by wykorzystać w reklamach Maćka, jego poczucie humoru i dystans do samego siebie. Zwłaszcza, że współpracuje z nami już od ponad roku promując Plusa jako lidera technologii LTE. – mówi szefowa marketingu komunikacji Plusa.
Kreację przygotowała agencja reklamowa 303 (grupa Y&R Brands), planowaniem i zakupem mediów zajmuje się zaś dom mediowy Media Direction OMD.
Kampania obejmie telewizję (główne stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne), kina, outdoor oraz internet. Potrwa miesiąc.