Kraj

Maciej Rock będzie reklamował prepaidy Plusa

Gwiazda muzycznych programów Telewizji Polsat teraz będzie reklamowała ofertę dla młodych w Plusie, którą operator gruntownie odświeżył.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_1amEyhK4Tw%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, gruntownie odświeża swoją ofertę prepaid. Teraz ma cztery taryfy, które – jak przekonuje Katarzyna Scheer, dyrektor zarządzająca rynkiem masowym BtoC w Polkomtelu – zostały sprofilowane pod kątem potrzeb poszczególnych grup konsumentów.

Po doładowaniu odpowiednią kwotą, w zależności od taryfy, oferują one benefity: od 9 gr za minutę połączenia oraz 1 gr za SMS-y do wszystkich sieci, darmowy pakiet 1000 SMS-ów do wszystkich sieci, pakiet internetowy 200 MB za 1 zł, nielimitowane rozmowy i SMS-y w Plusie oraz roczną ważność konta po każdym doładowaniu.

Stawkę 9 gr za minutę i pakiet 1 tys. SMS-ów operator będzie reklamował w ogólnopolskiej kampanii. Przy tej okazji wprowadza nowy format kreatywny dla ofert prepaid. Twarzą kampanii będzie Maciej Rock, prezenter telewizyjny, od 10 lat związany z Telewizją Polsat (prowadził m.in. cztery edycje ”Idola”, a obecnie program “Must be the music. Tylko muzyka”). Ta kampania i nowy format to efekt pracy Katarzyny Wyszomirskiej-Wierczewskiej, od niespełna dwóch miesięcy dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Polkomtela. Przyszła do Plusa właśnie z Telewizji Polsat.

– Reklamujemy ofertę skierowaną do młodych, stąd pomysł by wykorzystać w reklamach Maćka, jego poczucie humoru i dystans do samego siebie. Zwłaszcza, że współpracuje z nami już od ponad roku promując Plusa jako lidera technologii LTE.  – mówi szefowa marketingu komunikacji Plusa.

Kreację przygotowała agencja reklamowa 303 (grupa Y&R Brands), planowaniem i zakupem mediów zajmuje się zaś dom mediowy Media Direction OMD.

Kampania obejmie telewizję (główne stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne), kina, outdoor oraz internet. Potrwa miesiąc.