Kraj

Maciej Tkacz szefem marketingu Discovery Networks w regionie

14 lat pracował w Procter & Gamble.

Maciej Tkacz szefem marketingu Discovery Networks w regionie
Maciej Tkacz, dotychczasowy regional brand manager w koncernie FMCG Procter & Gamble, obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu na region Europy Środkowej nadawcy telewizyjnego Discovery Networks CEEMEA (oddział Discovery Communications). Będzie nadzorował komunikację marketingową, on-air, digital oraz działania B2B wspierające rozwój flagowych marek nadawcy, takich jak Discovery Channel, TLC i Eurosport.
Stoi na czele zintegrowanego zespołu komunikacji połączonego portfolio Discovery i Eurosport, a raportuje bezpośrednio do Olgierda Dobrzyńskiego, prezesa Discovery i Eurosport na Europę Środkową.
W P&G pracował od 2001 r., od 2014 r. jako regional brand manager odpowiadający za portfolio produktów higieny osobistej (siedem marek w sześciu kategoriach) na ok. 30 rynkach.