Agencja Madogz otwiera dział personal brandingu. Nowym działem pokieruje Magdalena Loose, która wzmocniła zespół agencji, obejmując stanowisko account directora. Dział presonal brandingu będzie odpowiadał za wspieranie rozwoju marek własnych klientów, zarządzanie ich wizerunkiem i działania sprzedażowe.
Przed przejściem do Madogz Magdalena Loose pracowała w TalentMedia, gdzie jako client service director zarządzała działami client service, produkcji i postprodukcji. W przeszłości była związana z agencjami Kalicińscy.com i Isobar. W dotychczasowej karierze realizowała projekty m.in. dla Ferrero, Disney Polska, Škody i Virgin Mobile.
Agencja podpisała też umowę z Agnieszką Winnicką. W ramach współpracy Madogz będzie świadczyć obsługę influencerki obejmującą m.in. zarządzenie wizerunkiem, współpracę reklamową z markami i udział w konferencjach, eventach i szkoleniach. Winnicka jest od lat twarzą polskiej branży ślubnej, a obecnie pełni funkcję prezesa Polskiego Związku Branży Ślubnej. Popularność zdobyła jako prowadząca program “Ach, ten ślub” emitowany na antenie stacji TVN Style.