Kraj

Madogz rozszerza współpracę z Matflixem

Za koordynację działań po stronie agencji odpowiada Tomasz Pastuszka, creative director agencji.

Madogz rozszerza współpracę z Matflixem
Matflix rozpoczął współpracę z Madogz pod koniec 2019 r. Zadaniem agencji było zaprojektowanie spójnej i wyrazistej identyfikacji wizualnej oddającej charakter marki Matflix, zbudowanie świadomości nowej marki wśród uczniów szkół ponadpodstawowych, a także realizacja działań performance. W efekcie kampanii zrealizowanej w 2020 r. aplikację pobrało 30 tys. nowych użytkowników.

W ramach stałej umowy Madogz będzie odpowiadać za opracowanie i wdrożenie długofalowej strategii komunikacyjnej marki w kanałach digital mającej na celu utrzymanie dynamicznego wzrostu pobrań aplikacji oraz aktywizację bazy obecnych użytkowników.

Za koordynację działań po stronie agencji odpowiada Tomasz Pastuszka, creative director Madogz.