Kraj

Magazyn Agory "100 Pomysłów dla Domu" trafia na rynek

Nowym pismem wnętrzarskim pokieruje Dorota Zabrodzka.

Magazyn Agory "100 Pomysłów dla Domu" trafia na rynek
Nowy magazyn wydawnictwa Agora “100 Pomysłów dla Domu” trafia do sprzedaży. Pierwszy numer ma objętość 36 stron i ukaże się w nakładzie 80 tys. egz. Kosztuje 1,99 zł (w tym VAT). Redaktor naczelną pisma jest Dorota Zabrodzka. Makietę przygotował Andrzej Przygodzki.
Pismo zawierać będzie m.in. inspiracje związane z wystrojem mieszkania, prezentacje dostępnych na rynku sprzętów związanych z wyposażenia wnętrz, porady dotyczące prowadzenia domu oraz przepisy kulinarne.
Premierę “100 pomysłów dla domu” wspiera kampania promocyjna obejmująca prasę (“Gazeta  Wyborcza” i jej dodatki, “Metro” czasopisma Agory) i internet (grupa Gazeta.pl) oraz reklamę w punktach sprzedaży prasy. Projektem kampanii i planowaniem mediów zajął się dział marketingu pionu Czasopisma i prasa bezpłatna Agory.
Nowy magazyn przygotowany przez Agorę poszerza jej portfolio czasopism wnętrzarskich. Są już w nim miesięczniki “Cztery Kąty” i “Dom & Wnętrze”.