Kraj

Magazyn "Gala" dwutygodnikiem

Tytuł będzie miał cykl identyczny jak konkurencyjna "Viva!".

G+J Polska zmniejsza częstotliwość “Gali” z tygodnika na dwutygodnik. Wydawca zapowiada, że zmiana periodyczności niesie za sobą zwiększenie objętości tytułu i podniesienie jakości papieru – dwutygodnik będzie drukowany na bielszym papierze o większej gramaturze. Okładka “Gali” będzie lakierowana.

Kampania reklamowa “Gali” jako dwutygodnika obejmować będzie telewizję (TVP1, TVP2, TVN Polsat, Polsat Cafe, TVN Style, TVN Siedem, At Media), internet (Wp.pl), outdoor, wydawnictwa własne G+J, radio (RMF, Eska, PiN). Kreację przygotowała agencja Crazy Mouse, a planowanie telewizji powierzono domowi mediowemu Starcom. Kampania w pozostałych mediach jest planowana z udziałem działu marketingu G+J Polska.

Konkurent “Gali” – magazyn “Viva!” z portfolio Edipresse – jest wydawany w cyklu dwutygodniowym.