Kraj

Reklama

Personalia

Top news

Magdalena Brejnak-Kowalska jako regional business director w VMLY&R

Natalia Krzyśków dołączyła do agencji jako group business director.

Magdalena Brejnak-Kowalska

Magdalena Brejnak-Kowalska awansowała na stanowisko regional business directora w VMLY&R Poland. Ponadto dział client engagement agencji zasiliła Natalia Krzyśków, która dołączyła do VMLY&R, obejmując stanowisko group business directora.

Magdalena Brejnak-Kowalska jest związana z agencją od ponad pięciu lat. Pracowała m.in. dla takich klientów jak mBank, Grupa Żywiec czy IKEA, realizowała też projekty regionalne, np. dla marki Hartmann. W branży reklamowej od 2000 r., kiedy stawiała pierwsze kroki w McCann Erickson. W kolejnych latach była związana z kilkoma innymi sieciowymi i lokalnymi agencjami, pracowała dla kilkudziesięciu lokalnych i międzynarodowych marek w praktycznie każdej kategorii, budując zespoły, realizując kilkaset projektów, działań komunikacyjnych czy kampanii.

W zaktualizowanej strukturze działu client engagement VMLY&R Poland Magdalena Brejnak-Kowalska staje na czele budowanego obecnie 45-osobowego zespołu regionalnego realizującego działania na 19 rynkach europejskich dla jednego z największych klientów sieci WPP.

Natalia Krzyśków jest związana z rynkiem reklamy od samego początku kariery zawodowej. Doświadczenie zdobywała w Polsce i za granicą, pracując w lokalnych i sieciowych agencjach reklamowych. W trakcie ponad 15-letniej kariery współpracowała m.in. z takimi brandami i klientami jak: McDonald’s, Tesco, Plus, Reckitt Benckiser, Kompania Piwowarska, Renault, Maspex, Carrefour. Współlaureatka trzech nagród Effie, w tym za kampanię długofalową. Do VMLYR przyszła z K2Create. Obejmie zarządzanie trzema zespołami realizującymi działania dla takich klientów jak: IKEA, Ferrero, BAT, BP, Pernod-Ricard czy McCormick. Będą do niej raportować Urszula Zielińska, Emilia Głowińska i Aleksandra Maleszyk.