Magdalena Brejnak-Kowalska z branżą marketingową jest związana od ponad 17 lat. Ostatnio jako new business & client service director w HyperCrew odpowiadała za pozyskiwanie nowych klientów, rozwój współpracy z aktualnymi klientami agencji oraz doradztwo strategiczne. Nadzorowała również pracę działu obsługi klienta realizującego działania m.in. dla: BSH, Deutsche Banku, Grupy Żywiec, GlaxoSmithKline czy XL Energy Drink. Wcześniej w Change Connections na stanowisku managing directora zajmowała się rozwojem biznesowym agencji oraz zarządzaniem unitem prowadzącym działania z obszarów digital i BTL dla BMW, Link4, Netii czy Play. Funkcję managing directora pełniła też w Great Open House, gdzie do jej najważniejszych zadań należały rozbudowa warszawskiego oddziału firmy oraz stworzenie struktury do obsługi nowo pozyskanego wówczas klienta – P4. Ponadto doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując na stanowiskach kierowniczych m.in. w MRM/Momentum, Wunderman oraz McCann Erickson, współpracując z lokalnymi i międzynarodowymi klientami, takimi jak: Abbott Laboratories Poland, Altadis, BSH, Coca-Cola, Diageo Polska, ExxonMobil, Louis Vuitton Moët Hennessy, Mondelez Polska, Nestlé, Orbis, Plus, Polcard, Polpharma, Urząd Miasta Łodzi.
Kraj
Grupa Żywiec
P4
HyperCrew
Mediaplus
Coca-Cola
Nestle
GlaxoSmithKline
Wunderman
ExxonMobil
Netia
Deutsche Bank
Polpharma
BMW
Orbis
Altadis
MRM/Momentum
Link4
PolCard
Great Open House
BSH
Louis Vuitton Moet Hennessy
Play
Diageo Polska
Change Connections
Mondelez Polska
Magdalena Brejnak-Kowalska
XL Energy Drink
Abbott Laboratories Poland