Do zespołu biura reklamy TVN Media dołączyła Magdalena Jabłońska. Objęła nowo utworzone stanowisko vice president digital ad sales director.
Do jej głównych zadań będą należeć rozbudowa i konsolidacja struktur digital w biurze reklamy oraz wprowadzenie nowych rozwiązań w obszarach produktów reklamowych digital, rozwiązań i narzędzi adtech, a także wykorzystania danych i analityki rynku.
Magdalena Jabłońska ostatnio pracowała w międzynarodowej firmie IQVIA Poland, gdzie odpowiadała za dział marketingu i rozwoju produktu digital. Od ponad 25 lat związana jest z branżą mediów cyfrowych. Zajmowała stanowiska menedżerskie m.in. w Media Impact Polska, Grupie Onet.pl, Axel Springer Polska i Allegro, współtworząc i wdrażając w tych organizacjach strategie cyfrowe.
Jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie oraz Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Szczecińskiego.
Zespół Ad Sales TVN Media pod kierownictwem Piotra Tyborowicza jest odpowiedzialny za przychody z reklamy, sponsoringu oraz innych rozwiązań reklamowych telewizji i segmentu digital całego połączonego portfolio Warner Bros. Discovery w Polsce.
