Kraj

Personalia

Media

Magdalena Jabłońska została vice presidentem TVN Media

Do jej głównych zadań będą należeć rozbudowa struktur digital biura reklamy oraz wprowadzenie nowych rozwiązań reklamowych.

Do zespołu biura reklamy TVN Media dołączyła Magdalena Jabłońska. Objęła nowo utworzone stanowisko vice president digital ad sales director.

Do jej głównych zadań będą należeć rozbudowa i konsolidacja struktur digital w biurze reklamy oraz wprowadzenie nowych rozwiązań w obszarach produktów reklamowych digital, rozwiązań i narzędzi adtech, a także wykorzystania danych i analityki rynku.

Magdalena Jabłońska ostatnio pracowała w międzynarodowej firmie IQVIA Poland, gdzie odpowiadała za dział marketingu i rozwoju produktu digital. Od ponad 25 lat związana jest z branżą mediów cyfrowych. Zajmowała stanowiska menedżerskie m.in. w Media Impact Polska, Grupie Onet.pl, Axel Springer Polska i Allegro, współtworząc i wdrażając w tych organizacjach strategie cyfrowe.

Jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie oraz Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Szczecińskiego.

Zespół Ad Sales TVN Media pod kierownictwem Piotra Tyborowicza jest odpowiedzialny za przychody z reklamy, sponsoringu oraz innych rozwiązań reklamowych telewizji i segmentu digital całego połączonego portfolio Warner Bros. Discovery w Polsce.

Magdalena Jabłońska