
Magdalena Łukasiuk jako head of PR dołączyła do MullenLowe Group. Powierzono jej zadanie stworzenia zespołu i oferty PR grupy, która dotąd w tym zakresie korzystała z usług partnerów zewnętrznych.
Łukasiuk dołącza do ponad 100-osobowej grupy, by wesprzeć jej marki i ekspertów, ale także pracować nad rozwiązaniami PR, która będą zintegrowaną częścią oferty dla klientów. Propozycje dla marek będą obejmować tradycyjne media, platformy internetowe, blogerów, influencerów i ambasadorów.
Nowa head of PR MullenLowe Group wcześniej odpowiadała za działania wizerunkowe agencji 180heartbeats + Jung v. Matt i wsparcie jej klientów. Dzięki niej medialny rozgłos w Polsce i na świecie zyskały takie działania marek jak: “Niezniszczalna tęcza” dla Ben & Jerry’s, “A co gdyby?” Olx, “Helping Whopper” Burger King czy “Jestem kobietą” Yes. Odpowiadała także za projektowe wsparcie PR dla Google i YouTube, Innogy/E.ON, Betclic, Husqvarna, BNP Paribas, Red Bull Mobile i Pizza Hut. Magdalena Łukasiuk to jedna z inicjatorek raportu #PoStronieKobiet, który jest szerszym projektem zmian na rzecz różnorodności w środowisku reklamy, marketingu i nie tylko.
Agencja reklamowa MullenLowe Warsaw i dom mediowy MediaHub inwestują w talenty, by wspierać swoje dalsze ambitne plany rozwoju, co już zaowocowało serią wygranych biznesowych. Agencja kreatywna MullenLowe pozyskała ostatnio nowe projekty m.in. dla marek Jameson (Wyborowa Pernod Ricard), Maybelline New York (L’Oreal Polska), a dom mediowy MediaHub dla brandów Kross, Columbus Energy i Squla.