Kraj

Personalia

Top news

Magdalena Łukasiuk odchodzi ze 180heartbeats Jung v. Matt

Przed pracą w reklamie przez dziesięć lat była dziennikarką, a potem pracowała w zespołach komunikacji i marketingu m.in. w ATM Grupie i Grupie PWN.

Po ponad czterech latach koordynowania działań PR 180heartbeats + Jung v. Matt Magdalena Łukasiuk w kwietniu zakończyła pracę w agencji. W czerwcu podejmie nowe wyzwania zawodowe.

Łukasiuk jako head of PR była odpowiedzialna za działania wizerunkowe agencji oraz wsparcie kampanii dla klientów 180. Dzięki niej medialny rozgłos w Polsce i na świecie zyskały takie kampanie jak: “Niezniszczalna tęcza” dla Ben & Jerry’s, “A co gdyby?” dla Olx, “Helping Whopper” dla Burger King czy “Jestem kobietą” dla Yes. Odpowiadała także za projektowe wsparcie PR dla: Google i YouTube, Innogy/E.ON, Betclic, Husqvarna, BNP Paribas, Red Bull Mobile, Pizza Hut, Amnesty International. Przed pracą w reklamie przez dziesięć lat była dziennikarką, a potem pracowała w zespołach komunikacji i marketingu m.in. w ATM Grupie i Grupie PWN.

Niezależnie od pracy w 180, rok temu wspólnie z Dominiką Nawrocką z Grupy Media Direction i Arturem Leśniakiem, marketing managerem Rocketjobs.pl, zainicjowała projekt #PoStronieKobiet. Raport z pierwszego badania równości płci w branży komunikacji marketingowej miał swoją premierę pod koniec kwietnia. – Praca przy #PoStronieKobiet przewartościowała także moje zawodowe priorytety – wyjaśnia Magdalena Łukasiuk. – W najbliższym czasie skupię się na pracy na rzecz równości w branży. Wraz z kolegami i partnerami przygotowujemy m.in. debatę. Natomiast w czerwcu jako ekspertka od PR rozpocznę pracę w nowym miejscu. Mam nadzieję na dalszy rozwój moich kompetencji, ale – co ważne – mam poczucie, że kultura nowej organizacji jest zgodna z moimi wartościami i celami – podkreśla.  

180 jeszcze przed rozstaniem z Łukasiuk rozpoczęła rekrutację do zespołu PR.