Kraj

Magdalena Różczka promuje obiady Igloteksu

Wystartowała nowa odsłona kampanii marki Proste Historie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fld8jrXTnx20%22%7D
Wystartowała nowa odsłona kampanii marki Proste Historie z portfolio Igloteksu. Jedną z jej bohaterek jest polska aktorka filmowa i teatralna Magdalena Różczka. W spocie słyszymy jej głos z offu – opowiada, że “gotuje kolorami”, wybierając na domowy obiad mrożonki Igloteksu według ich kolorów.
Za kreację i realizację spotu odpowiada agencja GPD. Na potrzeby kampanii launchującej markę w ubiegłym roku media kupował dom mediowy Havas Media (MMP24 z 11 stycznia 2016). Do momentu wydania tego serwisu nie udało nam się ustalić, jaki podmiot obecnie odpowiada za zakup i planowanie mediów.