Kraj

MagnifiCo idzie na giełdę

Agencja public relations chce zadebiutować na rynku NewConnect.

Agencja MagnifiCo specjalizująca się w public relations oraz szeroko pojętym marketingu zadebiutuje na rynku NewConnect już na przełomie czerwca i lipca 2010 r.

Spółka zamierza brać czynny udział w konsolidacji rozdrobnionego rynku PR, co oznacza możliwość akwizycji i fuzji z udziałem firmy. Spółka nie wyklucza także przejęcia niewielkiej spółki PR za granicą lub otwarcia swojego przedstawicielstwa. Decyzje w tym zakresie zostaną jednak podjęte po przeprowadzeniu planowanej emisji akcji oraz debiucie na rynku NewConnect.

Z usług agencji korzystają i korzystały takie marki, jak: Avon, Nestle, Deutsche Bank, Iveco, Mattel, Inter Ikea, Western Union.

Na koniec 2009 r. MagnifiCo odnotowała przychody w wysokości ponad 2,3 mln zł, wskaźnik EBITDA wyniósł 272 tys. zł, a zysk netto ok. 253 tys. zł.

W ramach agencji działają trzy wyspecjalizowane działy: MagnifiCo PR, MagnifiCo Event & BTL Solutions oraz MagnifiCo Design. Oferta agencji obejmuje: działania z zakresu PR (korporacyjnego, produktowego, wewnętrznego oraz kryzysowego), media relations, organizację eventów, konferencji, copywriting, opracowanie corporate identity oraz kreacji.