Kraj

Majonez Kętrzyński w kampanii podkreśla swoją historię

Kreacje nawiązują do artystycznych plakatów z nurtu "estetyki sentymentalnej".

Majonez Kętrzyński w kampanii podkreśla swoją historię
Spółdzielnia Pracy Produkcyjno-Handlowa rozpoczyna wsparcie reklamowe Majonezu Kętrzyńskiego. Kampania wykorzystuje sentymentalne skojarzenia i prowadzona jest pod nazwą “Kultowy polski majonez od 1962 roku”. Prezes firmy Piotr Majewski zakłada, że ofensywa marketingowa zwiększy przywiązanie dotychczasowych klientów do marki, umożliwi również pozyskanie nowych, którzy mają sentyment do kultowych marek.

Na terenie Warmii i Mazur oraz w regionach sąsiadujących pojawią się billboardy z kreacją nawiązującą do artystycznych plakatów z nurtu “estetyki sentymentalnej”. Kampania będzie też prowadzona w portalach internetowych oraz w regionalnej telewizji. Powstała też limitowana wersja plakatów. Fani marki mają również możliwość współtworzenia nowej strony internetowej produktu.

Autorami strategii komunikacji marki i kreacji reklamowych są Studio Gravite oraz Rytczak Unlimited Communication & PR.