Pod hasłem “Basia – mąka z sercem” trwa kampania reklamowa wspierająca debiut marki Mąka Basia (VK Polska). Zarówno telewizyjne spoty, jak i reklamy prasowe nawiązują do rodzinnej atmosfery Bożego Narodzenia i prezentują Mąkę Basię jako idealną do wypieków.
Basia to marka mąki, która pojawiła się wiosną na sklepowych półkach. To produkt wykonany z całkowicie naturalnych surowców. Basia została przygotowana z myślą o konkretnym przeznaczeniu, co dla wielu konsumentek ma być dużym ułatwieniem podczas dokonywania zakupów. Basia dostępna jest w trzech wariantach: Basia poznańska – do pierogów i klusek, Basię wrocławską można wykorzystać do robienia naleśników oraz ciast francuskich, zaś Basia tortowa extra to mąka do wypieków.
Kampanię wspierającą debiut rynkowy marki zaplanowano na przełom listopada i grudnia br., gdyż w okresie świątecznym zwiększa się zapotrzebowanie konsumentów na produkt, jakim jest mąka.
Działania reklamowe prowadzone są w telewizji i prasie. Stacje telewizyjne wyemitują 30- i 15-sekundowe spoty. Oryginalne filmy reklamowe są pierwszą tego rodzaju kampanią mąki na polskim rynku.
Kampania będzie realizowana także w prasie. Reklamy ukażą się w listopadowych i grudniowych numerach pism kobiecych, magazynów lifestyle’owych i poradników.
Za kreacje opakowań oraz za projekty graficzne reklam prasowych odpowiada agencja Lemon Tree. Działania PR prowadzi agencja C&A Consulting. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.