Kraj

Makro Polska świętuje urodziny

Rusza ogólnopolska kampania z okazji 23. urodzin sieci.

Makro Polska świętuje urodziny
Rozpoczyna się kampania promująca 23. urodziny sieci hurtowni Makro w Polsce. Ambasadorem akcji jest Michel Moran – szef kuchni, który pojawi się na billboardach w całej Polsce. Zaplanowano także kampanię reklamową w radiu, internecie i mediach społecznościowych. W ramach urodzin Makro Polska przygotowało dla dla swoich klientów konkursy, rabaty i niespodzianki.
Akcja jest wspierana przez zewnętrzną kampanię reklamową na billboardach w całym kraju oraz w radiu, m.in. RMF FM, Radio Zet, Radio Zet Gold, RMF Classic czy Złote Przeboje. Towarzyszyć jej będzie kampania online, m.in. w portalach branżowych oraz mediach społecznościowych, m.in. na profilu facebookowym i w kanale YouTube marki.
Od dzisiaj do 23 października na klientów sieci hurtowni będą czekać promocje, konkursy i rabaty. Makro Polska przygotowało specjalną ofertę produktową, która będzie się tematycznie zmieniać co dwa tygodnie i dotyczyć różnych kuchni: włoskiej, francuskiej, hiszpańskiej i greckiej. Klienci mogą także wziąć udział w urodzinowej loterii, w której do wygrania jest łącznie 20 dwuosobowych wycieczek do Rzymu, Aten, Paryża i Madrytu oraz cztery samochody Skoda Fabia.
Z okazji urodzin została przygotowana również specjalna odsłona Punktomanii – akcji, podczas której klienci sieci zbierają punkty za zakupy, a następnie mogą je wymieniać na rabaty na pozycje z katalogu. Na klientów czeka ponad 70 produktów, w tym sprzęty elektroniczne. To najbardziej obszerna oferta Punktomanii w historii Makro Polska.
Za kreację odpowiada agencja Błękitne Studio, zakupu mediów dokonały dom mediowy MGA oraz Performance Media.