Kraj

Makro reklamuje sieć handlową Odido [WIDEO]

Odido, ogólnopolska sieć sklepów spożywczych, rusza z kampanią reklamową. Reklamy pojawią się tylko w telewizji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQkIrsqkUW_U%26feature%3Dplayer_embedded%22%7D
Rozpoczęła się pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa sieci spożywczej Odido, należącej do grupy Makro Cash and Carry Polska. Kampania związana jest z otwarciem 600. sklepu tej sieci.

Kampania ruszyła 3 listopada br., potrwa do końca miesiąca, a swoim zasięgiem obejmie wszystkie kluczowe ogólnopolskie kanały telewizyjne. Jej celem jest pokazanie sklepów Odido jako znajdujących się blisko klienta i oferujących szeroki asortyment najwyższej jakości produktów.

Makro Cash and Carry samodzielnie odpowiada za koncept kreatywny reklamy. Przygotował ją dom produkcyjny Young Productions, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe MGA i Starcom.

Hasło kampanii to – “Od domu blisko, do domu wszystko”. Kampania przypomina, że w ofercie Odido znajdują się także produkty marek Aro, Fine Food i Fine Dreaming dystrybuowanych w Makro na wyłączność.