Małgorzata Dajczer z branżą reklamową związana od ośmiu lat, w VMLY&R od 2018 r. Doświadczenie zdobywała w agencjach &Sons Strategy Consultants, McCann Worldgroup, DDB & Tribal, PZL oraz Leo Burnett, pracując dla takich klientów i marek jak L’Oreal Paris, Coca-Cola, Wyborowa, Bank Pekao SA czy Aviva. Będzie kontynuowała pracę dla dotychczasowych klientów – projekty na poziomie regionalnym dla marek: Cheetos, Activia, Danone Core, Danonino. Ponadto jest odpowiedzialna za strategiczne kierownictwo i wsparcie merytoryczne całej grupy Danone – Dairy i Water, PepsiCo, IKEA oraz GSK.
Łukasz Tarnowski pracuje w VMLY&R od prawie siedmiu lat. Z branżą reklamową związany od 2011 r. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w głównym biurze VMLY&R w Kansas City oraz w agencji McCann Worldgroup. W tym czasie odpowiadał za przygotowanie strategii reklamowych dla takich klientów jak L’Oreal Paris, Garnier, Maybelline, Mastercard czy Electrolux. Na nowo objętym stanowisku odpowiada za nadzór strategiczny grup klienckich, m.in. Pernod Ricard, T-Mobile, Grupa Żywiec oraz strategiczne kierownictwo przy przetargach oraz projektach dla nowych klientów agencji.