Kraj

Małgorzata Dajczer i Łukasz Tarnowski awansują w VMLY&R

Objęli stanowiska strategy group headów.

Małgorzata Dajczer i Łukasz Tarnowski awansują w VMLY&R
Małgorzata Dajczer oraz Łukasz Tarnowski, oboje dotychczas na stanowiskach senior strategy plannerów w VMLY&R Poland, awansowali na strategy group headów. Do ich obowiązków należy nadzór oraz merytoryczne i menedżerskie wsparcie zespołów strategicznych agencji VMLY&R oraz kontynuowanie pracy dla dotychczasowych klientów.

Małgorzata Dajczer z branżą reklamową związana od ośmiu lat, w VMLY&R od 2018 r. Doświadczenie zdobywała w agencjach &Sons Strategy Consultants, McCann Worldgroup, DDB & Tribal, PZL oraz Leo Burnett, pracując dla takich klientów i marek jak L’Oreal Paris, Coca-Cola, Wyborowa, Bank Pekao SA czy Aviva. Będzie  kontynuowała pracę dla dotychczasowych klientów – projekty na poziomie regionalnym dla marek: Cheetos, Activia, Danone Core, Danonino. Ponadto jest odpowiedzialna za strategiczne kierownictwo i wsparcie merytoryczne całej grupy Danone – Dairy i Water, PepsiCo, IKEA oraz GSK.

Łukasz Tarnowski pracuje w VMLY&R od prawie siedmiu lat. Z branżą reklamową związany od 2011 r. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w głównym biurze VMLY&R w Kansas City oraz w agencji McCann Worldgroup. W tym czasie odpowiadał za przygotowanie strategii reklamowych dla takich klientów jak L’Oreal Paris, Garnier, Maybelline, Mastercard czy Electrolux. Na nowo objętym stanowisku odpowiada za nadzór strategiczny grup klienckich, m.in. Pernod Ricard, T-Mobile, Grupa Żywiec oraz strategiczne kierownictwo przy przetargach oraz projektach dla nowych klientów agencji.