Kraj

Małgorzata Kożuchowska promuje markę Lasocki w kampanii CCC [wideo]

Spoty i sesję zdjęciową wyprodukowało studio Lemon Films.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FARyjo94-UBM%22%7D
CCC intensyfikuje działania marketingowe i rozpoczyna kolejną (po Esize.me i Fashion Trends in CCC) kampanię reklamową w nowym sezonie wiosna/lato 2020. Kampania promuje jedną z głównych marek własnych CCC – Lasocki i toczy się pod hasłem “Moje odkrycie”. Ambasadorką marki została Małgorzata Kożuchowska.

Kampania realizowana będzie w głównych kanałach TV jako kampania spotowa i sponsoringowa, a także w prasie kobiecej oraz w internecie jako kampania display i wideo. Dodatkowo wspierana będzie komunikacją w salonach CCC w formie plakatów oraz komunikacji digital signage na ekranach LED. Planowane są również intensywne działania w social mediach.

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada wewnętrznie dział marketingu CCC. Spoty i sesję zdjęciową wyprodukowało studio Lemon Films. Autorem sesji zdjęciowej jest Mateusz Stankiewicz, a reżyserem spotów Martyna Iwańska. W kampanii za social media odpowiada agencja H2O Creative, a za zakup mediów dom mediowy MullenLowe MediaHub.