Kraj

Małgorzata Socha w kampanii Agata [wideo]

Za kreację i realizację najnowszej kampanii salonów Agata odpowiada agencja Opus B.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D210599455%22%7D
Marka Agata wprowadza nową komunikację – po raz pierwszy stawia na udział ambasadora, którym została aktorka Małgorzata Socha. Celem nowej platformy komunikacji ma być podkreślenie szerokiego wyboru mebli i dodatków.

Ogólnopolska kampania salonów Agata zaplanowana jest na rok. Kampania obejmie radio, internet, siatki wielkoformatowe oraz TV – sześć bazowych spotów 30-sekundowych i ich 15-sekundowe skróty. Spoty emitowane będą w stacjach TVP, TVN, Polsat oraz w YouTube.

Opus B odpowiada za kreację oraz nadzór nad realizacją działań. To czwarta wspólna kampania marki Agata i agencji. Produkcję powierzono In Vitro Films, a postprodukcję zrealizowało studio Plankton. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.