Kraj

Malma uniezwykla poniedziałki

Startuje kampania wspierająca makarony Malma z portfolio Maspeksu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FrB83B7kxbI0%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Makarony Malma z portfolio Maspeksu z kolejną kampanią wspierającą markę połączoną z niecodziennymi akcjami w punktach sprzedaży.
Humor, zaskakujący scenariusz wydarzeń oraz pozytywne emocje mają być wyróżnikami najnowszych działań dla marki. W sieci pojawił się film ukazujący fragmenty niecodziennej akcji w sklepie. Gest klienta w kierunku półki sklepowej z makaronami uruchamia ciąg nadzwyczajnych wydarzeń: rozbrzmiewa włoska melodia, pojawia się grajek, wzdłuż półek opadają rolety, które mają konsumentów przenieść w świat włoskiego popołudnia. Kelner przynosi stolik i krzesło dla klienta, pojawia się stragan 
z owocami prowadzony przez handlarza, na skuterze przyjeżdża para, a alejką sklepową przebiegają dzieci grające w piłkę. Kampania jest obecna w serwisach YouTube oraz VoD.
Za kreację odpowiada Grupa 3. Za zakup mediów odpowiada Mindshare.