Makarony Malma z portfolio Maspeksu z kolejną kampanią wspierającą markę połączoną z niecodziennymi akcjami w punktach sprzedaży.
Humor, zaskakujący scenariusz wydarzeń oraz pozytywne emocje mają być wyróżnikami najnowszych działań dla marki. W sieci pojawił się film ukazujący fragmenty niecodziennej akcji w sklepie. Gest klienta w kierunku półki sklepowej z makaronami uruchamia ciąg nadzwyczajnych wydarzeń: rozbrzmiewa włoska melodia, pojawia się grajek, wzdłuż półek opadają rolety, które mają konsumentów przenieść w świat włoskiego popołudnia. Kelner przynosi stolik i krzesło dla klienta, pojawia się stragan
z owocami prowadzony przez handlarza, na skuterze przyjeżdża para, a alejką sklepową przebiegają dzieci grające w piłkę. Kampania jest obecna w serwisach YouTube oraz VoD.
Za kreację odpowiada Grupa 3. Za zakup mediów odpowiada Mindshare.