Kraj

Mamed Khalidov twarzą kampanii Śnieżki

Wystartowała kampania dla marki Śnieżka Acryl-Putz.

Wystartowały działania promocyjne dla marki Śnieżka Acryl-Putz należącej do FFiL Śnieżka SA. Akcja jest realizowana pod hasłem “Acryl-Putz. W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!”. Komunikaty będą emitowane w telewizji, prasie i w internecie. Twarzą kampanii jest gwiazda mieszanych sztuk walki MMA, mistrz federacji KSW w wadze półciężkiej – Mamed Khalidov.

Mamed Khalidov twarzą kampanii Śnieżki
Kampania ma akcentować nowoczesność produktu, jego wysoką jakość, łatwość aplikacji i doskonały efekt. Spot telewizyjny ma budować ekspercki obraz marki w swojej kategorii.

Spoty będą wyemitowane w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, kanały Discovery, National Geographic). Kampania zostanie wsparta reklamami prasowymi oraz artykułami sponsorowanymi, które ukażą się w prasie wnętrzarskiej i budowlanej. Działania w internecie obejmą YouTube, kampanię bannerową, reklamy w wyszukiwarkach i na platformach VoD. W punktach sprzedaży pojawią się również materiały POSM.

Za opracowanie kreatywnej koncepcji kampanii odpowiada agencja reklamowa S4. Zadaniem agencji było przygotowanie działań ATL i BTL.