Kraj

Marcin Dorociński dla Santander Banku: "Mieć czy być?"

Kreacja: Red8.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FI6lndvODB8I%26feature%3Dyoutu.be%26ab_channel%3DSantanderBankPolska%22%7D
Santander Bank Polska rozpoczyna nową kampanię ze swoim ambasadorem marki – aktorem Marcinem Dorocińskim. W reklamach aktor stawia pytanie: Czy w życiu liczy się „być” czy „mieć”? W ten sposób bank zachęca do oszczędzania.

– Żyjemy w ciągłym biegu i często trudno nam nadążyć z załatwianiem codziennych drobnych spraw, a co dopiero spraw naprawdę ważnych, jak dbanie o finanse swojej rodziny czy przyszłość dzieci – wskazuje Artur Sikora, dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu w Santander Bank Polska. – Czasem chcielibyśmy też po prostu zrobić coś dla siebie. Rozwiązania proponowane przez Santander Bank Polska pomagają naszym klientom łatwiej korzystać z życia.

Reklama będzie emitowana w telewizji, obejmie także multikanałową obecność w internecie (YouTube, VoD, social media, e-commerce i content marketing) oraz akcje promocyjne w oddziałach banku. Za koncept strategiczno-kreatywny oraz nadzór nad realizacją pierwszego spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za realizację spotu dom produkcyjny Propeller, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.