Santander Bank Polska rozpoczyna nową kampanię ze swoim ambasadorem marki – aktorem Marcinem Dorocińskim. W reklamach aktor stawia pytanie: Czy w życiu liczy się „być” czy „mieć”? W ten sposób bank zachęca do oszczędzania.
– Żyjemy w ciągłym biegu i często trudno nam nadążyć z załatwianiem codziennych drobnych spraw, a co dopiero spraw naprawdę ważnych, jak dbanie o finanse swojej rodziny czy przyszłość dzieci – wskazuje Artur Sikora, dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu w Santander Bank Polska. – Czasem chcielibyśmy też po prostu zrobić coś dla siebie. Rozwiązania proponowane przez Santander Bank Polska pomagają naszym klientom łatwiej korzystać z życia.
Reklama będzie emitowana w telewizji, obejmie także multikanałową obecność w internecie (YouTube, VoD, social media, e-commerce i content marketing) oraz akcje promocyjne w oddziałach banku. Za koncept strategiczno-kreatywny oraz nadzór nad realizacją pierwszego spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za realizację spotu dom produkcyjny Propeller, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.