Marcin Mroczek pracuje w branży reklamowej od ponad 18 lat. Ostatnio zarządzał działem kreacji w Life on Mars (Brand New Galaxy), a wcześniej pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w Havas Warsaw, a także deputy creative directora w Ogilvy. W latach 2014-2015 współpracował również z Scholz & Friends Warszawa. Ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu konceptów kreatywnych, w tym dla licznych marek telekomunikacyjnych, takich jak Era (T-Mobile), Heyah, Plus, Plus na Kartę, Simplus, Orange, Orange dla Firm, nju.mobile. Ponadto współtworzył kampanie między innymi dla Canal+, Lotosu, Huaweia, Reckitt Benckisera, Warki, Wirtualnej Polski, IKEA. Był odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek marek Plush oraz 36i6, a także rebranding NC+. Od blisko 14 lat pracuje w teamie kreatywnym z Andrzejem Błachutem.
Równocześnie z dołączeniem Marcina Mroczka do Grupy S/F Józek Dutkiewicz – dotychczas pełniący funkcję creative directora Grupy S/F – obejmie stanowisko chief creative officera i będzie koncentrował się na strategicznych projektach i klientach Grupy. Bartek Koj zaś – creative director The Digitals – będzie odpowiedzialny w Grupie za zespół i projekty content & design.