Kraj

Marek Nawarecki szefem działu programów klienckich w Citroen Racing

Wrócił do spółki po krótkim pobycie w Peugeot Sport.

Marek Nawarecki został szefem działu programów klienckich w Citroen Racing, jednostce Citroena angażującej się w wyścigi samochodowe. Bezpośrednio podlega dyrektorowi Yves’owi Mattonowi.

Do zadań Nawareckiego należy umacnianie działań podejmowanych przez dział programów klienckich Citroen Racing, udział w opracowywaniu spójnego rozwoju gamy z uwzględnieniem wymogów rynku oraz zwiększanie satysfakcji klientów. Począwszy od Visa Trophée po Citroena DS3 R3, marka proponuje samochody, które wyróżniły się wynikami zarówno na zawodach krajowych, jak i międzynarodowych.

Marek Nawarecki pracę w branży motoryzacyjnej rozpoczął w 1997 roku w Citroen Polska na stanowisku asystenta w dziale technicznym. Rok później awansował na stanowisko szefa strefy. W 2000 roku został szefem ds. jakości spółki, a dwa lata później objął stanowisko dyrektora PR i komunikacji. W 2008 roku rozpoczął pracę w dziale komunikacji Citroen Racing. W 2010 roku odszedł do Peugeot Sport na stanowisko szefa ds. marketingu i komunikacji.