– Obserwujemy ciągłą ewolucję potrzeb klienta wynikającą z szybkiego rozwoju samego e-commerce, technologii, jak i coraz większej dostępności danych. Przyszłość widzimy w coraz większej integracji – produkty i usługi odpowiadają lub wyprzedzają potrzeby biznesowe klientów, jednocześnie rośnie poziom ich złożoności i osadzenia w danych. To powoduje, że potrzebne jest łączenie zespołów sprzedażowych i client service z inżynierami lub konsultantami od strategii, produktów i danych – tłumaczy Tomek Waligóra. Nowa struktura zarządu odpowiada na tę potrzebę – wychodzimy z różnych doświadczeń i kompetencji, dlatego teraz łączymy siły, żeby wspólnie przeprowadzić ten proces integracji – dodaje Marek Różycki.
Pełniąca do tej pory funkcję CEO Julia Dziurbiejko oraz executive vice president Szymon Domżał wchodzą w skład nowo utworzonego zespołu w ramach Brand New Galaxy, którego celem jest praca nad rozwojem zintegrowanej oferty e-commerce spółek BNG oraz wspieranie i współpraca ze wszystkimi agencjami w grupie.
(fot. Przemek Chudkiewicz)