Kraj

Margaret wystąpi w kampanii Deichmanna

Niebawem ruszy zintegrowana komunikacja autorstwa SMG.

Margaret wystąpi w kampanii Deichmanna
Polska piosenkarka Margaret weźmie udział w akcji promocyjnej marki Deichmann. Wprowadzeniu na rynek polecanej przez Margaret kolekcji towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania reklamowa oraz niespodzianka dla klientów sieci.

Autorem pierwszej przygotowanej na polskim rynku, zintegrowanej kampanii (TV, print, digital, OOH, strona WWW, kampania display) marki Deichmann jest agencja Starcom Mediavest Group (SMG). Za koncepcję kreatywną i produkcję odpowiada SMG Next. W telewizji emitowane będą cztery spoty, 30-sekundowy i trzy 15-stki zapraszające do aktywacji digital. Kampania telewizyjna wystartuje 31 sierpnia.

Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajmuje się SMG Starcom. Za działania contentmarketingowe odpowiada SMG LiquidThread.