Zagranica

Marilyn Monroe globalną ambasadorką marki Max Factor

Wizerunek amerykańskiej aktorki będzie sygnował produkty marki.

Max Factor, producent kosmetyków ogłosił, że globalną ambasadorką jego marki zostanie Marilyn Monroe. Wizerunek zmarłej w 1962 r. aktorki będzie wykorzystywany w kampaniach kosmetyków w 2015 r.
Kampanie będą podkreślać wkład aktorki w kulturę, ale również to, że marka Max Factor przyczyniła się do budowania nowoczesnego wizerunku gwiazdy – była w całości odpowiedzialna za jej kreację w latach 40. Pat McGrath, globalny dyrektor kreatywny design Max Factor, zaznaczył, że właśnie pełne czerwone usta, aksamitna skóra i drapieżne spojrzenie to pomysły twórców kosmetyków Max Factor. McGrath podkreślił również, że akcenty kosmetyczne zaproponowane przez Max Factor obowiązują w przemyśle kosmetycznym do dziś.

Aktualnie prawa do wizerunku Monroe należą do Authentic Brands Group.

(M&M Global)