Kraj

Mariola Wiercińska awansuje w PMPG

Na skutek zmian struktur sprzedażowych PMPG Wiercińska pokieruje jednym z nowych zespołów biura reklamy.

Mariola Wiercińska objęła stanowisko dyrektora działu sprzedaży bezpośredniej mediów w nowym biurze reklamy Platformy Mediowej “Point Group” (PMPG). Jej dział będzie odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej i projektów specjalnych dla tygodnika “Wprost” oraz magazynów “Film”, “Machina” i “Dlaczego”. Przez ostatnie miesiące Wiercińska pełniła funkcję dyrektora sprzedaży mediów i kierowała działem reklamy magazynów w PMPG. Wcześniej pracowała w takich wydawnictwach jak Multico Press (dawny wydawca “Sukcesu”) oraz Marquard Media Polska.

Jak już informowaliśmy w MMP24 z 26 maja br., Platforma Mediowa “Point Group” konsoliduje i reorganizuje działy sprzedaży i marketingu w ramach swojej grupy kapitałowej. Proces zmian, których szczegółów nie ujawniono, będzie nadzorował Andrzej Chmiel, członek rady nadzorczej PMPG SA.