Kraj

Marka chipsów Lay's z nową kampanią

Wystartowała kampania, która podkreśla lokalność produktu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8lWfkoJWuZ4%22%7D
Marka chipsów Lay’s (PepsiCo) wystartowała z kampanią pod hasłem “Ziemniak. Prawdziwy bohater smaku Lay’s”. Celem kampanii jest podkreślenie lokalnego źródła produktów – chipsy mają być wyprodukowane z polskich ziemniaków. 
Kampania „Ziemniak, prawdziwy bohater smaku Lay’s” to szerokie wsparcie komunikacyjne, obejmujące telewizję, media społecznościowe (Facebook, Instagram, YouTube oraz TikTok), a także materiały POS. Dodatkowo marka zaangażowała do współpracy influencerów. 
Kampania wystartowała w połowie października i potrwa do końca grudnia br. Została przygotowana we współpracy z agencjami H2O Creative oraz VMLY&R, które zapewniły wsparcie kreatywno-strategiczne. Spot telewizyjny został wyprodukowany przez dom produkcyjny Artcore we współpracy z agencją H2O Creative. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada zespół Media Direction OMD.