Kraj

Marka Iwostin rozpoczyna nową kampanię [wideo]

Agencja Opus B odpowiada za strategię i kreację działań.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0HsWcCbqpOo%22%7D
Wystartowały działania promujące najnowszą linię kosmetyków Iwostin Pure Balance. Kampania obejmie swoim zasięgiem TV, digital oraz social media. Agencja Opus B odpowiada za strategię i kreację działań, w tym także komunikację wewnętrzną do pracowników firmy.

Produkcją spotu zajął się Grandfox, postprodukcją Opus B. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Mets.