
Marka Kinley (Coca-Cola Poland Services) postanowiła odświeżyć swój wizerunek i portfolio. Premierę ma Kinley Elderflower Tonic Zero o smaku czarnego bzu, z dodatkiem cytrusów, w wersji bez kalorii. Dostępne są również odświeżone wersje klasycznych toników: Kinley Tonic Water z nutami cytryny, limonki i trawy cytrynowej, Kinley Premiere Tonic Zero z nutami Yuzu i kardamonu oraz Kinley Pink Aromatic Berry, Kinley Lime & Mint z miętą i limonką czy Kinley Bitter Lemon z kwiatową nutą lawendy.
Zmieniony design opakowań jest minimalistyczny, każdy smak ma swój indywidualny kolor opakowania, co pozwala na intuicyjne wybieranie tego ulubionego, a warianty zero oznaczone są czarnym paskiem. Odświeżone, podwójne logo “K” zostało uwspółcześnione, zyskało także nowocześniejszy wygląd.
Zmiana wizerunku marki wzmocniona jest nową kampanią pod hasłem “Należy Ci się”. W upowszechnieniu tej idei pomagają ambasadorzy marki, którzy na bazie nowych produktów stworzyli przepisy na koktajle zarówno dla barmanów, jak i entuzjastów domowych miksów. W ramach polskiej odsłony komunikacji do grona ambasadorów dołączyli influencerzy: Gabi Drzewiecka, Andrzej Wrona i Radek Kotarski

Marka zachęca Polaków do częstszego “me time”. Według badania SW Reseach “Me-Time, czas wolny Polaków” (2023), przeprowadzonego na zlecenie marki Kinley, aż 79% Polaków deklaruje, że regularny czas dla siebie jest dla nich bardzo ważny. Ponad połowa (56%) woli się relaksować częściej, choćby to trwało krótko. W dni pracujące zazwyczaj znajdujemy chwile dla siebie wieczorami, w weekendy zaś popołudniu (33%) lub na koniec dnia (32%). Spędzamy czas aktywnie, raczej w towarzystwie bliskich i przyjaciół niż w pojedynkę. Najczęściej przeglądając internet (45%), oglądając telewizję i filmy (43%) czy spacerując i czytając (odpowiednio 36 i 35% badanych). Najczęściej rezygnujemy z chwil relaksu na rzecz spraw rodzinnych (42%) i zawodowych (32%).
– Czas dla siebie w dzisiejszym świecie jest szczególnie ważny – możemy wówczas naładować baterie, sprawić sobie drobną przyjemność czy po prostu celebrować wspólne chwile z przyjaciółmi. I tu właśnie pojawia się Kinley, którego ambicją jest przypominanie nam, jak ważne jest znalezienie czasu dla siebie w codziennym zabieganiu. W naszej nowej kampanii podkreślamy, że każdemu z nas należy się chwila relaksu – mówi Izabela Gorczyca-Tronina, brand manager w Coca-Cola Polska.