Kraj

Marka Koral prezentuje młodzieżowy hit nawiązujący do jej historii [wideo]

Zwycięzcy ubiegłorocznego konkursu "Grand Błogie Chwile" stworzyli "Zalodowane bity".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJVy0JrPoF-k%22%7D
Bracia z kanału Nieustraszeni Łowcy Dźwięków, którzy w zeszłym roku zwyciężyli w konkursie “Grand Błogie Chwile”, zaprezentowali gotową piosenkę na obchody 40-lecia marki Koral. Bracia dzięki zwycięstwu w konkursie mogli nagrać piosenkę w profesjonalnym studio. Piosenka “Zalodowane bity” w hip-hopowym stylu podsumowuje 40 lat istnienia marki Koral i przedstawia ją młodszemu odbiorcy, zachęcając do dołączenia do społeczności “Zalodowani”.

Piosenka “Zalodowane bity”, umieszczona na kanale YouTube oraz profilu marki na Facebooku, opowiada o historii lodów takich jak Pando, Apacz i Julek, które są znane starszym pokoleniom jako “smaki dzieciństwa”. Za pomysł, całościową realizację projektu, tekst piosenki oraz jej promocję odpowiada agencja Veneo. Ścieżkę dźwiękową stworzył Kudel Beats, znany ze współpracy z raperem W.E.N.A. Piosenka została zrealizowana w krakowskim studiu nagrań Nieustraszeni Łowcy Dźwięków, a teledysk powstał we współpracy z Piotrem Wyszyńskim. Utwór będzie promowany za pomocą reklam Google Ads w serwisie YouTube.