Kraj

Marketing

Marka Lotos zniknie w styczniu

Przejęte stacje będą miały taką samą ofertę jak wszystkie inne należące Orlenu.

“PKN Orlen planuje zakończenie rebrandingu stacji paliw Grupy Lotos, które pozostaną w Grupie Orlen, w styczniu 2023 roku (…). Docelowo przejęte stacje Lotosu będą miały taką samą ofertę jak pozostałe stacje w sieci Orlen” – przekazał koncern naftowy w informacji przesłanej Polskiej Agencji Prasowej.

Przypomnijmy, że w sierpniu br. Orlen przejął największego krajowego konkurenta – Grupę Lotos. Warunkiem dla zgody Komisji Europejskiej na tę transakcję była sprzedaż części biznesu rafineryjnego i hurtowego Lotosu, którą kupił saudyjski koncern naftowy Aramco, oraz 417 z ok. 520 stacji paliw, które kupił węgierski MOL. Pozostałe 100 stacji po Lotosie Orlen wcieli do swojej sieci.

Obecnie Orlen ma ok. 1820 stacji paliw – najwięcej w kraju.

Dla Grupy Lotos pracowały reklamowo m.in. agencja reklamowa Bridge2Fun i dom mediowy MediaHub.