Kraj

Reklama

Marketing

Marka Plush fetuje reklamowo 1 mln klientów

Kampanię realizują: Freundschaft, TFP i iProspect.

Jak informowaliśmy niedawno, Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (grupa Polsat Plus), pochwalił się, że jego druga marka – Plush, którą wprowadził we wrześniu 2014 r., właśnie przekroczyła 1 mln użytkowników. Z tej okazji operator przygotował też kampanię reklamową w mediach. Potrwa ona do 17 kwietnia i obejmie: emisje 30- i 15-sekundowych spotów w TV, lokowanie marki w ramówce wiosennej TV Polsat: “Love Island. Wyspa Miłości” i “Ninja Warrior Polska”, reklamy online z wykorzystaniem wideo oraz social mediów, reklamy radiowe (30-sek. spot w stacjach ogólnopolskich) i reklamy outdoorowe na nośnikach digital oraz tablicach citylights.

Kreację kampanii przygotowała agencja Freundschaft, reżyserem spotu jest Mitja Okorn, produkcję realizowało studio TFP, a postprodukcję studio Human Ark. Zakupem mediów zajął się iProspect.