Kraj

Marketerzy promują zdrowsze produkty

Rusza dwutygodniowa kampania reklamowa promująca produkty opatrzone logo programu "Wiem, co wybieram".

W ośmiu głównych miastach Polski plakat promujący produkty z logo “Wiem, co wybieram” pojawi się łącznie na 233 nośnikach typu citylight firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel. Kreację przygotował sekretariat programu “Wiem, co wybieram”.

Akcja jest częścią światowej inicjatywy “My Choice” prowadzonej przez fundację Choices International, a  jej inicjatorem jest firma Unilever. Celem programu jest ułatwienie konsumentom dokonywania wyboru produktów żywnościowych, w których zawartość tłuszczów nasyconych, kwasów tłuszczowych trans, soli oraz cukru jest zgodna z międzynarodowymi zaleceniami żywieniowymi.

Na reklamach w kampanii pojawią się produkty marek: Anatol, Bakalland, Delecta, Fortuna, Frosta, Hellmann’s, Lipton, Posti, Rama oraz Saga, które pochodzą od sześciu producentów. Łącznie w programie bierze udział ośmiu producentów.