Zagranica

Marks & Spencer kończy 7-letnią współpracę z Amazonem

W zamian za to inwestuje w e-commerce 150 mln funtów.

Marks & Spencer wprowadza na rynek swój projekt e-commerce z podstroną z zakupami, za który zapłacił 150 mln funtów. Ma on zastąpić platformę autorstwa firmy Amazon, wkrótce ma ruszyć kampania promująca nowy serwis,
Strona ma być elastyczna, przejrzysta, dostosowana do potrzeb klienta, podążająca za nim i jednocześnie wprowadzająca najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. 
Jej projekt ma umożliwić swobodne przeglądanie kolekcji w komputerze, na tablecie czy na ekranie smartfonów.
Odchodząc od platformy Amazon, M&S ma nadzieję przeistoczyć się z brytyjskiego detalisty w podmiot oferujący wielokanałową sprzedaż detaliczną.
Na stronie pojawi się także specjalna treść redagowana przez dziennikarzy związanych z modą i zagadnieniami lifestyle’owymi, którzy mają udzielać porad i podsuwać pomysły na stylizacje.
M&S dysponuje 50-osobowym zespołem do spraw rozwoju oprogramowania, a powstające laboratorium cyfrowe ma zająć się stworzeniem specjalnego menu startowego wykorzystującego innowacje i badania.

(Marketing Magazine)