Brytyjska sieć odzieżowa Marks & Spencer ma w planach całkowitą zmianę marketingu w przestrzeni swoich sklepów. Ma to na celu odświeżenie podejścia do mody damskiej, a w konsekwencji zdobycie pozycji lidera w tym segmencie.
Zmiany mają na celu ułatwienie poruszania się po sklepach i zapewnienie lepszej scenerii do prezentacji produktów.
Produkty takie jak buty i konfekcja damska mają być prezentowane w specjalnej strefie z udziałem manekinów, aby ukazywać najnowsze trendy. Sieć przeszkoli także 10 tys. pracowników na Wyspach, aby poprawić obsługę klienta i pokazać im, jak najlepiej udzielać wskazówek kupującym.
Zmiany mają być wprowadzane sukcesywnie w przyszłym roku.
Na potrzeby promocji kolekcji jesienno-zimowej sieć wykorzystuje obecnie na Wyspach wizerunek aktorki Hellen Mirren i piosenkarki Ellie Goulding. Odsłony kampanii można zobaczyć w sklepach i w prasie.
(Marketing Week)