Kraj

Marta Pawłowska będzie szefem teamu Henkla w MEC-u

MEC przejmuje obsługę Henkla od Optimum Media OMD. Marketer zapowiada wiele nowości produktowych w I połowie br.

Marta Pawłowska pokieruje zespołem obsługującym Henkel Polska, nowego klienta domu mediowego MEC. Od kilku lat Pawłowska jest group account directorem. Obecnie MEC zaczyna zlecać pierwsze kampanie Henklowi, którego budżet przejmuje od Optimum Media OMD.

Jak mówi Piotr Strzelczyk, marketing manager dywizji kosmetyków w Henkel Polska, w jego obszarze firma szykuje wiele innowacji produktowych, które na rynku pojawią się na przełomie marca i kwietnia br. Uzyskają one także intensywne wsparcie reklamowe. Na razie nie podaje szczegółów na ten temat, podkreśla jedynie, że nowości pojawią się w większości kluczowych kategorii kosmetycznych firmy. Nie wyklucza także wprowadzenia nowego brandu.

Według danych Kantar Media ubiegłoroczne wydatki Henkla wyniosły 180,25 mln zł (dane za I-XI br.).